Of Poetry and Cinnamon...

These poems are from my collection, or what's left of it. Anyways, these are posted in Kafe Binalaybay's freedom board along with some of my anime sketches and rantings... Enjoy reading as I have enjoyed writing these poems...



KALINONG SANG KAWAYAN

by mykeyohann




Sa kawayanan ang aton hukmungan
sa diin kita nag pautwas
tinaga sang aton dughan

Sa diin ang ragit-it
nagdungan sa aton ugayong
samtang aton ginasaluhan kalipay nga himpit

Sa tunga sang mga pusog
ako imo ginahakus
sa mga butkon mo nga mabaskug

Apang isa ka magal-um nga kagab-ihon
ako nagdalagan sa aton talabu-an
Kalinong ang nagsugata sa akon.




SABAW NG WANTON

Written in Chowking, Atrium by mykeyohann






Mainit, maanghang na wanton
humugas sa aking kalooban

Nagbigay alab
sa nanlalamig kong kalamnan

Na binigay ng dalawang
baboy na hayok sa'king laman

Matapos pagsawaan
ang aking katawan

Sa kalsada nakatayo
ng ako'y naalimpungatan

Sa sabaw ng wanton
na mainit at maanghang

Naalis saglit ang muhi
sa aking isipan


This last poem is a funny one...read on!!!


LALAKI BALA AKO?

by mykeyohann





Ayti sigeha ang rampa,
lalaki ka man bala
Nga-a kung magporma,
da-ug pa ang dalaga?

Ayti sigeha ang ladlad,
lalaki ka man bala
Nga-a kung maghambal,
ang bibig gadululusngal?


Ayti sigeha ang tumbling,
lalaki ka man bala
Nga-a kung may gwaping
sagay ka paduding?

Ayti sigeha nga kaway,
lalaki ka man bala
Ngaa kung naga babay
Daug pa ang kimpay?

Ayti sigeha panago,
lalaki ka man bala
Ibuking kag ipa gwa na
nga ikaw maluming nga dalaga.

Comments

Popular Posts